fredag 7 augusti 2009

Mer jordgubbar....

Finns det nåt som andas mer sommar än jordgubbar?! Jag har återigen plockat goda jordgubbar från mina snälla grannars trädgård (med tillåtelse förstås!)

Jag har inte bara snälla grannar, jag har en fantastisk mamma också! Hon har tagit hand om barnen idag för att jag i lugn och ro skulle kunna gå och klippa och färga håret. Dessutom hade hon med sig färska hallon, en glaze som hon har gjort, sockerkaka och en hög med kläder som jag får låna. Jag är så tacksam över den relation jag har med mamma. Jag vet att hon alltid finns där för mig och min familj, hon och pappa är bara ett telefonsamtal bort. Dom ställer upp i både ord och handling. Jag inser att jag har haft tur som har fått växa upp i den känslan. Jag är tacksam för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar