onsdag 14 juli 2010

Hipp, Hipp, Hurra, på min Födelsedag!

......eller, ja, inte MIN födelsedag. Men det är faktiskt precis 1 år sen jag startade bloggen! Det är värt att fira, i det lilla, tycker jag.

Bloggen är ett utlopp för min kreativitet, en motivation att sätta ord på mina tankar, ett underbart sätt att komma i kontakt med andra människor, en liten stund varje dag som är bara min (även om jag inte skriver varje dag så är jag in och "kollar läget"). Bloggen hjälpte mig en liten bit på väg att ta mig ur en jobbig period i livet. Det är lätt att fokusera på det positiva när jag skriver.....

P.S. Bilden är utsikten från min bloggplats.

3 kommentarer:

  1. GRattis grattis! Visst går tiden snabbt!!
    Önskar dig en otroligt vacker och skön kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Oxe och elementet Vatten låter verkligen spännande!
    Visst är det intressant att något sådant kan stämma... Sen får man ju sila lite oxå... Hihi!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Absolut att du ska fira bloggens födelsedag. Hoppas på många fler födelsedagar.

    SvaraRadera