onsdag 8 juni 2011

Ett gott tecken!

Jag tar det som ett väldigt gott tecken att jag i helgen fick en liten idé till någonting som jag ville sy. Att jag dessutom faktiskt tog tag i det, började OCH gjorde klart är smått fantastiskt denna tid på året (även om det var en väldigt enkel liten idé)! Det brukar ta mig minst en vecka in på semestern innan jag är tillräckligt nedvarvad för att kunna hitta inspiration till nånting alls.

Andra goda nedvarvningstecken:


  • Jag har redan beställt sommarens läsning från adlibris. Jag kanske får komplettera lite senare...

  • Jag har beställt sommarprenumerationen på lokaltidningen. Det är bara på sommaren som jag hinner läsa tidningen på morgonen, men då kan jag i gengäld hålla på och läsa hela dagen om jag vill! ;-)

Hur gör du för att komma ner i varv på semestern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar