onsdag 18 augusti 2010

Jag vill....

Nyckelord: Självförtroende.........Självtillit..........Själ-känsla
Mina personliga mål under läsåret:
*Jag kan tala om för andra människor vad jag är bra på utan att våndas och utan att använda ord som 'kanske' eller 'nog' eller 'ganska'.
*Jag känner mig nöjd och tillfreds med min arbetsinsats varje dag. Jag uppmärksammar mig själv på allt det jag gör som är bra.
*Jag vet att jag gör ett bra jobb och att jag är bra på mitt jobb.
*Jag lyssnar på mig själv och litar på min intuition och mitt sätt att vara.

6 kommentarer:

  1. Härliga nyckelord!!!

    Ja, tänk att hösten snart är här. I morse när jag gick med maja till skolbussen suckade jag och sa att nu är hösten snart här,
    Men då sa maja: Men tänk mamma, vad vackert det brukar vara på hösten, helst i början.
    Hon är klok min lilla tjej. Jag ska försöka se det vackra......men det är inte så lätt när det är regnigt och grått..

    Man har mycket att lära av barnen.
    kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Säger bara det! Underbart!
    i går slog jag mig själv för bröstet och gick in och antog en utmaning som jag inte kunde låta springa ifrån mig.. Lagledare... jo från och med idag! :) Kände att jag behövde en ny utmaning!
    Hoppas du mår toppen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en skön helg. kram

    SvaraRadera
  4. låter ju som bra och inspirerande nyckelord och en bra påminnelse för oss alla.
    kram

    SvaraRadera
  5. Kikar in o önskar en go måndag.
    kram

    SvaraRadera