onsdag 17 februari 2010

En fråga till dig.....

Vad tänker du om änglar?


7 kommentarer:

  1. Tack för att du höll tummarna, det har gått bra med mitt öga.
    Drabbadaes av bloggtorka oxå,,inte haft ork eller lust att skriva, läsa eller komentera, men nu är jag tillbaks igen!
    Änglar betyder mycket för mej. Jag är helt övertygad om att dom finns. Jag har verkligen kännt änglarnas beskydd.....
    Ja, änglar finns!!!!!
    Tycker om att samla på änglar oxå, jag har ett skåp med änglar och en ängla hylla.
    En ängelbård pryder vårt sovrum och änglar h'nger så fint ovanför sängen.
    Vad tycker du om änglar?
    Var rädd om dej! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att änglar finns! Jag är lite nyfiken på hur det är att "känna av" änglar. Jag har fått veta att jag har en skyddsängel men jag själv känner inte honom. Det känns ändå tryggt att tänka mig att det finns någon där för just mig. Jag har läst en del om andliga vägledare men är inte säkert på skillnaden mellan vägledare och skyddsänglar. Ja, det finns mycket att tänka kring änglar.....tänker jag!

    Å

    SvaraRadera
  3. Här känns inte änglarna, men önskan att de ska finnas vid min sida existerar! Hoppas även på att min vägledare ska vara stark när det är dags att fortsätta göra val! :)
    Kram Anna
    Ps...var gick du?

    SvaraRadera
  4. Anna, menar du utbildningen? I så fall gick jag i Umeå. Jag gick ut årsskiftet 98/99, då bodde jag i Skellefteå.

    Änglar kan finnas vid ens sida även om man inte känner dom. Jag tror säkert att både änglar och vägledare står dig bi när du behöver dom!

    Kram,
    Å

    SvaraRadera
  5. Hmmm... lite svår fråga.
    Den person som jag går på kurs hos säger ju att han får hjälp från änglarna. Och jag litar på honom, så de finns nog. Men, de ser inte alls ut som vi föreställer oss änglar. Han pratar istället om kraftiga energier med medvetande. Sedan kan man ju kanske säga att de döda, som gått vidare till ljuset, kan fungera som änglar. Iallafall vissa av dem kan då komma tillbaka som otroligt kraftigt positiva energier. Jag fick själv känna på det nu i veckan när jag var på kurs. Jag ställde mig på en fläck där en sådan positiv energi stod och det var häftigt! Jag mådde superbra och min aura växte till det dubbla :-)
    Så ja, jag tror på änglar, men jag är lite osäker på hur de ser ut och så...

    SvaraRadera
  6. jag tror på änglar och andar och gud. det finns så mycket mer än ögat kan se.
    kram

    SvaraRadera