söndag 20 juni 2010

Dinosauriekalas i huset på hörnet!







L fyller 5 år på midsommardagen och ville ha ett dinosauriekalas, så vi ordnade ett dinosauriekalas lite i förskott. Hans min när han fick se sin tårta var obetalbar! Gästerna var glada och nöjda och födelsedagspojken likaså.
Förutom att jag är glad att L hade roligt på sitt kalas så är jag också väldigt glad att jag hade gått ner tillräckligt i varv efter att ha gått på semester att jag tyckte det var roligt med alla förberedelser, jag gillar ju att pyssla. Att solen tittade fram denna dag är förstås också ett stort plus. En viss anspänning var det ändå så nu drar jag en lättnadens suck. Nu är det gjort!



2 kommentarer:

  1. :-) Min dotter hade också dinosauriekalas när hon var i den åldern. Men då tänkte jag inte på att man kunde göra en så där fin tårta. Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Den tårtan skulle man gärna ta en rejäl bit av.

    SvaraRadera