tisdag 20 oktober 2009

En fråga till dig.....

Var/När/Hur tänker du bäst?

4 kommentarer:

  1. Min inspiration får jag på jobbet. Av alla härliga människor runt omkring mig, men när det gäller beslut så efter en energikick i form av ovanstående, så måste jag få sätta mig ner, gå in in mig själv och gärna sätta mig vid datorn...
    Tack för dina fina ord!
    De värmde!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. När jag är ute och cyklar faktiskt...

    SvaraRadera
  3. Det är underbart att få jobba med någonting som inspirerar en och dessutom helst med inspirerande människor!

    Jag kan tänka mig att cykling funkar, frisk luft och så hinner man se mer än när man promenerar!

    SvaraRadera
  4. När jag joggar (vilket jag typ aldrig gör.. haha... sommaren kantades av skador och vintertid joggar jag inte!)

    Och när jag duschar. Då skriver jag låtar.

    SvaraRadera