måndag 27 juli 2009

För sju år sedan....

...föddes en flicka. Hon var liten och hjälplös men alldeles perfekt! Idag fyller hon sju år och nu är hon självständig och tuff, viljestark och påhittig, kärleksfull och känslig och fortfarande alldeles perfekt!

För sju år sedan föddes också en mamma. Mamman blev stark av flickans kärlek och tillit. Idag är mamman inte alltid lika stark, det är inte alltid lätt att veta vad som är rätt och fel... Men vi lär oss tillsammans och växer tillsammans och tillsammans gör vi varandra starkare, lite åt gången.

Tack T, för att du finns och för att du är du! Jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina tankar!!!
    Västerbotten? Var där? Jag bor i Eskilstuna sedan många år tillbaka men härstammar jag också från Västerbotten... en litenn by 1 mil utanför Vännäs..

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina kommentarer! Jag bor numera i Holmsund, inte så hemskt långt från Vännäs alltså men jag kommer från Myckle som ligger just utanför Skellefteå.

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera